Finał VI Konkursu Przyrodniczego

18 marca 2016 r. odbył się półfinał i finał VI Konkursu Przyrodniczego Gimnazjalistów pod hasłem
"Cykliczność procesów przyrodniczych"

W półfinale uczestnicy wybierali 4 pytania. Czterech najlepszych przystąpiło do rozgrywek finałowych.

Finaliści zmagali się w 3 kategoriach: "Wiem, widziałem", "Potrafię" i "Vabank".

Pytania na które odpowiadali uczniowie charakteryzowały się różnym stopniem trudności i pozwoliły wyłonić najlepszych.

Wyniki VI Konkursu Przyrodniczego Gimnazjalistów:
I miejsce Zuzanna Biesiada (PG 32)
II miejsce Bartosz Tuchliński (PG 15)
III miejsce Marcin Andraka (PG 32)
IV miejsce Justyna Dubicka (PG 15)

Uczestnicy otrzymali nagrody, których fundatorami byli:

 

Wyniki I etapu VI Konkursu Przyrodniczego Gimnazjalistów

W dniu 16 lutego 2016 roku o godzinie 8:00 odbył  się test online.

Do II etapu zakwalifikowali się:

1. Koszycka Urszula z PG 15

2. Dubicka Justyna z PG 15

3. Maliszewski Kacper z PG 15

4. Lipska Justyna z PG 15

5. Osiejewski Krzysztof z PG 15

6. Biesiada Zuzanna z PG 32

7. Andraka Marcin z PG 32

8. Tuchliński Bartosz z PG 15

II etap – półfinałowy i finałowy odbędzie się 18 marca 2016 r. godz. 13:00   w IV Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku ul. Zwierzyniecka 9a

VI Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów

 

Zespół Przyrodniczy IV Liceum Ogólnokształcącego im. Cypriana Kamila Norwida w Białymstoku organizuje  VI Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów. W tym roku hasłem konkursu jest:

"Cykliczność procesów przyrodniczych"

      

VI Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów jest objęty honorowym patronatem Podlaskiego Kuratora Oświaty i Prezydenta Miasta Białegostoku.

    Konkurs Przyrodniczy Gimnazjalistów przygotowują nauczyciele geografii, biologii, chemii i fizyki. Konkurs organizowany jest od 2010 r. dla uczniów gimnazjów województwa podlaskiego. Uczestnikiem konkursu może być każdy uczeń, który opanował wiedzę zawartą we wskazanej literaturze. Ma ona na celu, rozwijanie wśród młodzieży zainteresowania przyrodą, pogłębianie wiadomości i zdobywanie umiejętności kojarzenia faktów i procesów zachodzących w przyrodzie.